Joka kortti täs pakas on rakas,
en pyydä frendeilt mitään, mitä en ite antas takas.
Luottamus ja kunnioitus, niistä lähetää.
En pyydä mahottomii, mut en myöskään tyydy vähempää.
En kaipaa heikkoo lenkkii, mun ketju on pisin.
Vaatii taitoo taipuu, mut taittujat on vaarallisii.
Paine murtaa paljon, mut tosi frendit kestää.
Ja ite aion kestää.

Ystävä sua tarvitaan,
ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan.
Ystävä, sut muistetaan,
ei yksin pärjää kukaan kuitenkaan.

Rakkaille hanipalleroisilleni, ootte mulle ihan helvetin tärkeitä. Ootte seisonu
mun takana vaik mul meniski paskasti ja ootte jaksanu kuunnella ja kuivata mun
kyyneleitä. Ootte korvaamattomii. Älkää koskaa päästäkö irti te ootte parasta mitä
mulle on tapahtunu. Ilman teitä en ois mitää. Ja vaik mitä tapahtuis, pidän aina
käsii tiedän ympärillä. Lupaan sen.
En sano tätä riittävän usein mut
RAKASTAN TEITÄ <33333